Jednoznačne prevodovky. Tvoria základ každého automobilu. Jej častým názvom je aj riadiaca páka. Obsahuje niekoľko rýchlostných stupňov, ktoré by sme mali meniť „preradiť“ v závislosti od otáčok motora, rovnako aj od rýchlosti alebo samotných zvukov, ktoré auto vydáva. Môžete natrafiť na automatickú prevodovku, ale stretnúť sa môžete aj s tými manuálnymi prevodovkami, povedala by som, že ich je aj širšie zastúpenie.
Samozrejme, že auto netvoria len prevodovky, a preto ak premýšľate nad kúpou nového auta, tak beriete ohľad na viac vecí ako len na prevodovky. Ak teda zvažujete kúpu auta, tak si poriadne premyslite to, čo od vášho automobilu očakávate.
Autá a ženy môžu mať k sebe rovnako blízko a vôbec nie je pravda to, že všetci muži sú lepší šoféri ako ženy. Je mnoho žien, ktoré sa do áut vyznajú a čuduj sa svete, rovnako berú autá ako svoju vášeň.
Čo by mali spĺňať čeľuste na VZV?
Každá kvalitná čeľusť na VZV musí spĺňať nasledujúce faktory:
- Štandardné čeľuste vyžadujú len 1 hydraulickú sekciu vysokozdvižného vozíka
- Mala by spĺňať nosnosť minimálne od 1000kg až do 10000kg
- Rozovretie od 460mm-1690mm, 580-1810mm (platí, že pri väčších nosnostiach by mali byť väčšie rozovretia)
- Možnosť využitia integrovaného alebo separátneho bočného posuvu
- Výborná viditeľnosť cez zariadenie
- Dĺžka zvierajúca ramien od 700mm do 2000mm
- Montovateľné na všetky typy nosných dosiek – ISO 2, ISO 3, ISO 4, ISO 5
- Možnosť doplnenia ochrannej mreže
- Kvalitné zvarané ramená pre dlhú životnosť
- Rýchly a synchrónny pohyb ramien pri rozovretí a uchytení tovaru
- Otočné o 360 stupňov
- Heavy duty prevedenie pre tie najťažšie prevádzky
Samozrejme, že výber čeľuste závisí od toho, na čo ju budete konkrétne potrebovať. Či už na balíky s bavlnou alebo papierom alebo iným materiálom. Všetko teda naozaj závisí od toho, na čo čeľusť chcete využiť.
Najnovšie komentáre